έτοιμο φαγητό

Image credit:John Jones

  1. Το να έχετε έντονη κοινωνική ζωή.

Το να έχετε κοινωνική ζωή, είναι αδιαμφισβήτητα πολύ καλό. Μπορεί να θεωρηθεί όμως πρόβλημα όταν το συνδυάζετε πάντα ή σχεδόν πάντα με φαγητό και αλκοόλ.
Επιδιώξτε και άλλους τρόπους διασκέδασης με την παρέα σας, προσπαθήστε να μη βγαίνετε έξω πεινασμένοι και μεταξύ κάθε ποτού να πίνετε ένα μπουκαλάκι νερό!

  1. Το να μην έχετε φροντίσει να έχετε υγιεινά σνακ μαζί σας

Το να επιλέγετε το τι θα φάτε ενώ είστε πεινασμένοι, είναι ένας από τους κυριότερους λόγους που μπορεί να σας κάνουν να πάρετε βάρος. Όταν είστε πεινασμένοι, είναι πολύ πιο πιθανόν να επιλέξετε να φάτε κάτι με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη, είναι πιο πιθανόν να φάτε πιο γρήγορα και πιο πιθανόν να ξεκινήσετε με μεγαλύτερη ποσότητα στο πιάτο σας.
Για να το αποφύγετε λοιπόν, φροντίστε να έχετε προβλέψει να έχετε πάντα κάτι μαζί σας, για τις περιπτώσεις που θα βρίσκεστε εκτός σπιτιού (κάποιες ιδέες θα μπορούσαν να είναι ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα ή μπάρες), το οποίο θα το έχετε επιλέξει αφού πρώτα έχετε φάει. Επίσης αν το ωράριό σας στη δουλειά είναι συνεχόμενο, θα ήταν καλό να παίρνετε μαζί σας περισσότερα σνακ ή και γεύματα, ανάλογα με το πόσες ώρες θα είστε εκτός σπιτιού.

  1. Το να ψωνίζετε χωρίς λίστα

Το να έχετε στο σπίτι τρόφιμα που τα θεωρείτε «πειρασμούς» και που ξέρετε ότι όταν τα έχετε στο σπίτι είστε πολύ πιο επιρρεπείς στο να τα καταναλώσετε ακόμα και αν δεν πεινάτε, είναι σίγουρα μία κακή συνήθεια που μπορεί να σας κάνει να παίρνετε βάρος.
Καλό είναι να αποφεύγετε να  πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ, στο περίπτερο ή στο φούρνο όταν είστε νηστικοί  και καλό θα ήταν να έχετε συγκεκριμένη λίστα με τα τρόφιμα που χρειάζεστε. Το θέμα δεν είναι να έχετε την «παγίδα» και να προσπαθείτε να την αποφύγετε. Το θέμα είναι να μην έχετε την «παγίδα».

  1. Το να φοράτε φαρδιά ρούχα

Όταν φοράτε φαρδιά ρούχα, είτε είστε 1 κιλό πάνω, είτε 1 κιλό κάτω, θα σας κάνουν το ίδιο. Φορώντας φαρδιά ρούχα, δεν καταλαβαίνετε τις διαφορές στο βάρος σας και στο σώμα σας και τις συνειδητοποιείτε όταν έχετε ήδη φορτωθεί αρκετά κιλά.
Φροντίστε λοιπόν, να αποφεύγετε τις φόρμες και τα κολάν και να προτιμάτε πιο σταθερά υφάσματα, όπως τζιν ή υφασμάτινα παντελόνια, ώστε τυχόν αλλαγές να τις αντιλαμβάνεστε πιο γρήγορα και να μένετε κινητοποιημένοι.

  1. Το να τρώτε από μεγάλα μπωλ και πιάτα.

Φαίνεται ότι όσο πιο μεγάλο είναι το πιάτο που βάζουμε το φαγητό μας, τόσο πιο πολύ φαγητό καταναλώνουμε.
Ακόμα και αν μαγειρεύει κάποιος άλλος για εσάς, καλό θα ήταν πάντα να βάζετε εσείς το φαγητό στο πιάτο σας (σε μικρό πιάτο), ανάλογα με το πόσο πεινάτε εκείνη τη στιγμή και αποφύγετε να τρώτε από το ταπεράκι ή τη συσκευασία που βάζουν τα φαγητά όταν παραγγέλνετε απ’έξω.