προτιμήστε τις σκάλες αντί του ασανσέρImage credit: rubixcom

  1. Το να μην κινείστε για πολλές ώρες.

Ο μέσος άνθρωπος φαίνεται ότι παραμένει καθιστός τουλάχιστον  9-11 ώρες καθημερινά. Όταν κάποιος έχει καθιστική δουλειά ακόμα και αν γυμνάζεται, πολλές φορές δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις καθιστικές ώρες.
Προσπαθήστε να μην παραμένετε καθιστοί για πάνω από 2 ώρες. Αντί να πείτε κάτι μέσω τηλεφώνου με έναν συνάδελφο ή να του στείλετε email, επιδιώξτε να του το πείτε από κοντά. Επίσης όταν αυτό είναι εφικτό, θα ήταν καλό να πηγαίνετε και να επιστρέφετε από τη δουλειά με τα πόδια. Είναι κίνηση που δεν θα κάνατε και όσο περισσότερο κινείστε, τόσο το καλύτερο.
Πάρτε μερικές ιδέες για το τι θα μπορούσατε να κάνετε για να αυξήσετε την καθημερινή σας δραστηριότητα!! (βλ. Διασκεδαστικές δραστηριότητες για να μην κάθεσαι σπίτι!)

  1. Το να μη κοιμάστε αρκετά.

Όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, αισθανόμαστε ατονία. Όταν έχουμε πάθει υπογλυκαιμία, επίσης αισθανόμαστε ατονία. Ο εγκέφαλος δεν συνειδητοποιεί αν έχουμε ατονία λόγω αυπνίας ή λόγω υπογλυκαιμίας. Έχει συνδυάσει όμως ότι αν φάμε κάτι με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη, αυτό θα μας «τονώσει».
Φροντίστε λοιπόν να ξεκουράζεστε επαρκώς και να φροντίζετε να έχετε έναν συνεχόμενο, νυκτερινό, οκτάωρο ύπνο.

  1. Το να μην έχετε χρόνο να χαλαρώνετε.

Αυτό σημαίνει ότι θα είστε πολύ περισσότερο στρεσαρισμένοι μέσα στην ημέρα και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πλέον χρησιμοποιούν το φαγητό για να εκτονωθούν, να χαλαρώσουν, να βρουν την ποικιλία και τη διαφορετικότητα μέσα στην ημέρα.
Φροντίστε να έχετε μέσα στην ημέρα σας χρόνο για τον εαυτό σας! Έστω κι αν είναι 30 λεπτά! Και φροντίστε σε αυτό τον χρόνο όσο μπορείτε να κάνετε διαφορετικά πράγματα κάθε φορά.

  1. Το να τρώτε μπροστά από την τηλεόραση.

Όταν τρώτε μπροστά από την τηλεόραση ή τον υπολογιστή ή το κινητό, τρώτε πολλές φορές ασυνείδητα. Ειδικά αν αυτό που παρακολουθείτε είναι κάποια ταινία δράσης, που ανεβάζει την αδρεναλίνη και τα επίπεδα στρες στον οργανισμό, είναι πιο πιθανό να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα τροφής. Ακόμα και όμως αν είναι μία πολύ αργή και βαρετή ταινία, μπορεί να οδηγηθείτε σε κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφής λόγω ανίας. Φροντίστε να τρώτε σε ήρεμο και χαλαρό περιβάλλον, χωρίς να αποσπά κάτι την προσοχή σας, συζητώντας χαρούμενα και ήρεμα πράγματα ή ακούγοντας λίγη μουσική.
Όσοι μάλιστα έχετε παιδιά, ίσως σας ευαισθητοποιήσει και παραπάνω για τη σημαντικότητα του να τρώμε στο τραπέζι το παρακάτω άρθρο (βλ. Η αξία του οικογενειακού γεύματος).

  1. Το να χρησιμοποιείτε το ασανσέρ αντί για τις σκάλες

Είναι ευκαιρία για κίνηση στην καθημερινότητά σας, την οποία την χάνετε.
Τουλάχιστον όταν δεν κουβαλάτε βάρος, φροντίστε να την εκμεταλλευτείτε!!

 

Έχοντας λοιπόν συγκεντρώσει 20 συνήθειες που σας κάνουν να παίρνετε βάρος, κρατήστε την ουσία!
Είναι πολύ σημαντικό να τρώτε ενσυνείδητα, να είστε οργανωμένοι τόσο όταν βρίσκεστε σπίτι, όσο και όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού και προσπαθήστε να βρίσκετε ευκαιρία για να κινηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε στην καθημερινότητά σας. Φροντίστε τον εαυτό σας με αγάπη και κάντε πράγματα που σας χαλαρώνουν και σας ευχαριστούν!!